English (United States) فارسى (ايران)

متن خبر
سنگین ترین قسمت دستگاه حفار(TBM) به میدان فردوسی منتقل شد

 کاتر هد دستگاه حفاری مکانیزه(TBM) برای آغاز عملیات حفاری خط3 به میدان فردوسی منتقل گردید.

 به گزارش روابط عمومی وبین الملل شرکت قطارشهری مشهد ؛دوشنبه شب گذشته کاترهد دستگاه حفار(TBM)به وزن حدود 140تن که  سنگین ترین قسمت این دستگاه می باشد توسط ماشین آلات مخصوص،برای آغاز عملیات ساخت خط3 به میدان فردوسی منتقل گردید.

کیانوش کیامرز با بیان این مطلب افزود: تمامی قطعات دستگاه ‌TBM یا دستگاه حفار از محل تونل خط 2 قطارشهری تا 20 روز آینده منتقل و به میدان فردوسی فرستاده خواهد شد تا عملیات احداث خط 3 قطارشهری رسما آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه شب گذشته سنگین‌ترین قطعه دستگاه ‌TBM جابه‌جا گردید، اظهار کرد: با توجه به وزن سنگین این قطعه، بخشی از آن جداسازی و ملحقات آن کم شد تا اینکه شب گذشته این قطعه به وزن 140 تن از روی کال‌ها، تونل انرژی و چند مورد دیگر از تاسیسات شهری عبور داده شود.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: همچنین برای جابه‌جایی این قطعه مجبور به جابه‌جایی چند تیر چراغ برق شدیم و از ساعت 12 بامداد تا 4 صبح کار انتقال آن به طول انجامید.
کیامرز بیان کرد: قطعات دیگر دستگاه TBM وزن کمتری دارند و کار آنان با سهولت بیشتری ظرف 20 روز آینده انجام می‌گیرد.
وی گفت: انتظار می‌رود با انتقال کامل قطعات این دستگاه تا دی‌ماه مراحل مونتاژ مجدد این دستگاه در میدان فردوسی و محل شروع حفاری خط 3 قطار شهری صورت گیرد.


نوشته شده توسط : admin
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394
تعداد بازدید : 956

بازگشت
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اداره روابط عمومی و بین الملل شرکت قطار شهری مشهد می باشد.