English (United States) فارسى (ايران)

متن خبر
مهندس کیامرز:350 میلیارد تومان برای حفاری خط 2 قطار شهری مشهد هزینه شده است.

 پس از ماه‌ها انتظار و تلاش‌های مدیران شهری و کارکنان شرکت قطارشهری  در شهر مشهد مقدس آخرین دستگاه تی بی ام حفاری تونل‌های خط دو قطار شهری از میدان سعدی خارج شد.

با توجه به حساسیت پروژه برای مدیران شهری، دستگاه تی بی ام با فعالیتی 24 ساعته توانست در 6 ماه گذشته حدود 2 هزار و 300 متر را حفاری کند.

در جریان حفاری خط دو قطار شهری مشهد رکورد حفاری تی بی ام از 25 متر در روز به 35 متر در روز ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در این زمینه اظهار داشت: برآورد هزینه راه اندازی قطار شهری مشهد حدود 1 هزار و 100 میلیارد تومان است.

وی افزود: طول تونل خط دو قطار شهری حدود 14.5 کیلیومتر بوده و دستگاه تی بی ام توانست بدون هیچگونه خطایی این مسیر را حفاری کند.

مهندس کیامرز با بیان اینکه ریل گذاری خط دو از ابتدای بلوار سوم طبرسی آغاز می‌شود گفت: بخش سازه‌ای 4 ایستگاه ابتدایی بلوار طبرسی به صورت کامل انجام شده است.

کیامرز عنوان کرد: هزینه نهایی برای بهره برداری از خط دو قطار شهری حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان 350 میلیارد تومان برای حفاری تونل‌ها هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پروژه برای مدیران شهری ما شاهد بودیم که در یک سال و نیم گذشته شهرداری مشهد با تلاش های فراوان توانست 600 میلیارد تومان برای ایجاد این پروژه تخصیص دهد.


نوشته شده توسط : admin
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394
تعداد بازدید : 444

بازگشت
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اداره روابط عمومی و بین الملل شرکت قطار شهری مشهد می باشد.